Mothersday



Morsdag idag och var jag uppe med tuppen, nästan iallafall. Pappa väckte mig kl. 08:45 för att de skulle äta frukost då och vi skulle ge mamma hennes present. Tycker det va riktigt bra att pappa väckte mig, då får jag kanske något gjort denna söndag. Jag vet, varje söndag tjatar jag om jag ska få något annat gjort än att bara sita och glo och oftast blir det så ändå. Men jag ska säga er att idag är jag en bra bit på vägen. Klockan är 10.20 och jag har ätit frukost och duschat, det är inte illa. Idag tänkte jag ta vara på soltimmarna och lägga mig på altanen. Skulle också behöva plugga inför ett prov jag har på tisdag, men jag har ingen bok och det verkar som att alla andra också har den i skolan, rädda mig någon? Måste få bra resultat på det provet. Det är omprov i NO som jag tjatar om. Första gången jag gjorde provet gick det skitdåligt, hade pluggat lite för lite och hade dessutom bara pluggat på kapitlet i boken. Självklart kommer alla frågorna från ett papper som läraren lämnat ut och detta betyder att jag är körd. 7 av 30 är nog inte direkt nåt att skryta om, men nu jävlar, på omprovet ska hon allt få se!

Nu ska jag gå och göra mig iordning, ha en underbar, solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0