Give me something

Efter att ha tagit det lugnt med bloggen ett tag nu, känner jag att det är dags att dra igång igen.

Såhär är det: När det händer en massa saker i mitt liv är jag så uppe i dem att jag glömmer allt annat. Oftast får jag lust att blogga när det inte händer så himla mycket, för det är då jag har tid. Det säger ju sig själv att det inte blir så mycket roligt att skriva om när det inte händer mig något, därför tröttnar jag efter ett tag. Just nu händer det inte mycket i mitt liv, men jag hade tänkt att få något att hända och samtidigt fortsätta skriva i bloggen. Vad sägs om detta? Detta betyder att ni tillslut kanske får läsa om något spännande som omväxling.

Vad ska hända då? Mitt enda problem är att jag inte vet. Livet flyter på nu. Jag har kommit in i min nya vardag som innebär gymnasiet och allt bara rullar på. Detta gör att jag blir rastlös, jag tycker att något spännande måsta hända. Så nu ligger jag och funderar. Jag ligger på min säng med datan i knät i mitt rum, regnet piskar mot fönsterrutan och musiken är på. Jag funderar på vad som ska hända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0