Heldag

Tillbaka hemma efter en riktig heldag med mina tjejor. Dagen startade med att jag försov mig en aning, men som tur hann jag i tid till att Elin och Madde kom och hämtade upp mig. Det bar av till stan för shopping och det blev även en väldans massa tjejsnack, så kan det gå. Någon gång sent på eftermiddagen kände vi tillslut att det var nog, så vi drog hem. Vi hann bara hem och hoppa i myskläder och dra med oss några grönsaker, eftersom det väntades filmmys med grönsaker och dipp hemma hos Maja. Filmen, som hette "Smala Susie", var en salig blandning av tröga och ibland ganska dåliga skämt som på något sätt blev otroligt roliga. En riktigt mysig film tycker jag, se den.

Nu hoppar jag snart ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0