Hm

Usch vilken morgon! Självklart försover jag mig den dagen jag inte får försova mig. Jag skulle hinna ta med mig mat till skolan, eftersom jag inte hinner hem mellan skolan och träningen. Jag fick med mig maten, men inga bestick. Sedan skulle jag ha med mig träningskläder och de fick jag med mig, men inga träningsskor. Jag hann knappt äta frukost, så jag fick slänga med mig en macka till skolan och jag hann inte sminka mig, så det fick jag göra i bilen.

Helvette! Nu fick jag precis reda på att det är fotografering också. Skit!!! Nu orkar jag inte mer, hörs sen...


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hehe okay sötnos ;D !



Kram

2009-08-31 @ 09:22:21
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Maja Alin

Haha, förlåt, men hahah. måste ha lite skadeglädje(A). puss på dig. Hoppas oturen bara var idag! <3

2009-08-31 @ 16:51:36
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0