Skola och nytt hår

Jag har nästan inte fattat att jag börjar skolan i övermorgon, detta betyder att jag bara har 2 små dagar ledigt kvar, det är sjukt! Det är mycket blandade känslor måste jag säga. Spännande att börja skolan, men jag vill fortfarande ha sommarlov. Jag kommer sakna alla som jag inte går med längre, men det kommer bli grymt med nytt folk. Ni ser, upp och ner. Nu sitter jag hos Maja och vi pratar om allt och inget som vanligt.

Jag var föresten och klippte mig förut! Jag tror att jag blev nöjd, men inte riktigt säker. Jag måste hem och duscha ur allt klet som frisörerna alltid envisas med att smeta i håret, jag hatar sånt.

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Vaa, jag älskar sånt smet! ;)

2009-08-17 @ 16:15:25
URL: http://aleksandrac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0