Sovmorgon och snabb-bad

Har inte hunnit skriva något sedan fredags kväll, har vart fullt upp. Gick iallafall upp tidigt och sålde GT i lördags, sedan bar det va till Madde för att träffa tjejorna. Jag, Madde, Sandra och Elin tog en rejäl promenad och kollade på film med Gustaf och Daniel, skitkul! Tillslut blev det dags för Elin, Daniel och Gustaf att åka hem och jag och Sandra stannade kvar och sov hos Madde. Vid halv 11 nästa dag (idag) vaknade Madde och Sandra och jag tog mig ur sängen en och en halv timme senare... heh. Tillslut fick vi iallafall ätit lite frukost och bestämde oss för att det var dags att åka in och bada, så så blev det. Vi tog en sväng förbi Gustaf och hämtade upp Daniel för att åka in till sjön (Gustaf skulle greja, så vi kidnappade Daniel en stund) Det var skitkallt i vattnet så det blev en snabb tur. Efter vår bad, som knappt kan kallas bad eftersom jag var i ungefär 3 sekunder, åkte vi och lämnade Daniel, va hos Gustaf en stund. Sedan blev det middag hemma hos mig och sen slökväll i soffan.


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Så lite så =)



kram

2009-08-03 @ 16:15:47
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0