Go with the flow



Ibland önskar jag att jag bloggade helt anonymt. På så sätt skulle jag kunna skriva lite mer vad som helst. Men eftersom jag inte är anonym känner jag inte för att bara lämna ut mig totalt. Jag behöver tänka mindre, "go with the flow", åka med utan att tänka. Just nu har jag för mycket fritid. Dansterminen är slut, det är uppehåll med friidrottsträningen och gymmet är stängt. Jag mår inte bra av att inte träna. Att göra ingenting har funkat i några dagar, men nu har jag tröttnat. Nu får jag ta och hitta på nåt, något spännande. Nyår blir säkert spännande, vi får hoppas. Vet heller inte vad jag ska ta mig till med mitt hår, det ser ut som ett fågelbo just nu, jag överdriver inte. Jag har inte heller några kläder att ta på mig. Tjejproblem.

Nu ska jag sluta gnälla och sammanfatta situationen = småsaker som känns värre än vad de egentligen är. Att inte träna, ha för mycket dötid, inte klippt håret på ett tag, inte handlat kläder på ett tag och ha ett hålrum som kan fyllas med en pojkvän gör att jag deppar lite just nu. Därför ska jag: träna hemma så länge, hitta på nåt att göra (imorgon ska jag träffa Madde), ringa till frisören och boka tid för klippning, kanske toning, shoppa och sluta tänka.

Det går över till imorgon, jag är egentligen bara trött. Därför säger jag nu - Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0