Juldagen - slapp.

Problemet löst! Jag hittade tillslut något att ta på mig, både dagen innan och på självaste julafton, puh. Julen var iallfall mysig som vanligt. Firade hemma med familjen och en annan familj kom över och höll oss sällskap. Det blev en massa, massa mat, prat och julklappar. Fick en ny mobil, den jag önskade mig! Tyvärr kommer den inte förrrän den 4:e januari, men hej, om jag får ny mobil ska jag inte grina bara för den kommer lite sent. Förutom mobilen fick jag lite andra saker, ska inte uttråka er genom att skriva upp allt, men jag blev jätteglad iallafall.

Idag är det alltså juldagen, en slapp dag. På juldagen ska man inte göra något nyttigt, jobbigt eller krävande. På juldagen är det chill för hela slanten som gäller. Ute snöar det som aldrig förr och mysfaktorn skyhög. Nu ska jag fortsätta göra ingenting, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0