Grekland och Kroatien

Maja  Jag

Hemma efter en sjukt rolig dag men den bästa Maja! Ska upp klockan 08:00 imorgon för att säga hejdå till brorsan, lyckosen drar till Grekland med kompisarna i 2 veckor. Fast egentligen ska jag ju inte klaga, jag åker till Kroatien på lördag! Imorgon ska jag åka till stan med mamma och syrran för jag behöver handla lite grejor innan vi reser iväg. Vi flyger till huvudstaden (tror jag iallafall), med en annan familj vi brukar umgås med. Vi ska hyra en segelbåt, det kommer bli helt grymt! Efter en vecka på havet ska vi bo på fastlandet i några dagar och efter 10 dagar beger vi oss hem till Sverige igen. Jag behöver köpa en till bikini, eftersom bikini är det som jag kommer leva i en vecka. Skulle inte heller sitta fint med ett par riktigt bra solglasögon, en skjorta, någon tröja kanske och lite annat plock. Vi får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0