Nöjd och feg

Fick gjort en hel del igår, så jag är riktigt nöjd! Slipade skrivbordet, grundmålade det, grundmålade även garderoben och slipade tv-bänken. Jag är alltså en bit på vägen nu, känns gött att ha kommit igång. Jag gjorde inte så mycket mer än att greja igår faktiskt. Jag blir sån när jag verkligen tar tag i något, då vill jag få det klart och gör inget annat förrän jag är färdig. Vid halv 10 gav jag iallafall upp, duschade och satte mig och kollade på "Brottet och straffet" med mamma och pappa. Runt 12 var det slut och då somnade jag i brorsans säng (han är inte hemma) eftersom jag inte vågade sova i mitt rum när det stod saker överallt och jag fortfarande va uppskrämd efter tv-tittandet. Så nu vet ni det - ibland är jag lite feg.

Iallafall, nu måste jag rusa iväg. Vi ska ha en ny kattunge, så jag mamma och syrran ska iväg och kolla på en nu!


Kommentarer
Postat av: sandra h

hhaha, myssigt! :D

2009-07-29 @ 15:47:42
URL: http://sandraaaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0