Dåligt pigment och massa fjant

Inne igen efter en heldag i solen. Låg och solade på altanen från att jag gick upp tills jag skulle iväg och träna de små vid 17:00. Fick inte så himla mycket färg, mitt pigment är "underbart", men jag försöker iallafall. Om några år kanske jag har en fin bränna? Nog om min kritvita hy, träningen med de små gick bra. Det var sista gången innan sommaruppehållet idag, så framöver kommer jag vara ledig på måndagarna. Hade inte tid för att träna själv idag, det bar hem till Elin-pelin. Lyllosen åker till Grekland imorgon och stannar där i två veckor, usch vad jag kommer sakna min gullunge. Hoppas iallafall hon får det skitroligt! Vad finns det mera att berätta då? Vi hade en skitmysig kväll med några av tjejorna. Mycket skratt och som vanligt en hel del fjanterier!

Just nu sitter jag här nyduchad. Luktar som en kille, eftersom jag råkade ta fel tvål, riktigt lyckat känner jag. Dock går de ingen nöd på mig, luktar inte så illa faktiskt. Imorgon blir det förhoppningsvis bad och en massa sol!


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis ;>

Hur känns det att sommarvädret är här tycker du? :D Jag älskar det! :D PUSS!

2009-06-23 @ 00:30:21
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag hade också sämre pigment förr.. men efter förra sommaren när jag låg o pressade redan på våren har det gett med sig. :) kämpa på!

2009-06-23 @ 08:29:31
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0