Den andra juni

Kom hem från skolan tidigare än vanligt idag, betygsättningen är ju imorgon så det är inge kvar att göra på lektionerna längre. Ikväll kl. 18:30 har vi i resekommitén möte med de föräldrarna som ska med på våran klassresa. Lovade ju igår att berätta om den, så det ska jag göra nu. Vi är ca 8 personer som sitter med i den så kallade resekommitén och vi har planerat en resa för alla 9:orna. Vi kommer att åka till Solviks camping mellan den 11-14 juni, det är ganska snart. Där ska vi göra lite olika saker, mest bara ta det lugnt. Kommer att bli grymt!

Idag har jag inte direkt något att göra, förutom mötet senare. Jag får se vad jag hittar på! Hur har eran dag varit?

Dagens outfit



Jeansleggins - Vila (de har vart med förut)
Tshirt - Gina Tricot
Armband - Gjort själv!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättefin outfit :)

2009-06-02 @ 15:18:48
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Marlene

Den tröjan såg otoligt skön ut! =)

2009-06-02 @ 17:13:07
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0