Den åttonde juni

Hittils har jag haft en super-morgon. Vaknade kl. 6 och kände att det kanske va lite tidigt att gå upp, vaknade igen vid sju och gick upp. Detta betyder att jag inte behöver stressa idag, vilket jag alltid gör annars. Nu har jag lååång tid på mig. Ska vara i skolan vid 12 och jag har redan ätit och fixat iodrning mig lite, så jag är på rätt väg iallafall. Det är ganska bra väder idag också, så humöret är på topp. Senare idag hade jag tänkt att tycka till lite om KILLARS mode, istället för tjejers mode, som det brukar vara. Om det kan ni läsa senare ikväll. Efter skolan åker jag till stan med några kompisar och hoppas att hag kommer hem med något fint.

Vill också säga grattis till min kära mamma som fyller år idag! Hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0