Den tjugosjätte juni

En riktigt rolig kväll med alla friidrottare igår! Vi var hemma hos Therese (tränare) och grillade, riktigt mysigt! Vid 12 åkte vi hem och jag kom inte i säng förrän 2, därför sov jag till 12 idag. Mitt knä är mycket bättre än igår, nu kan jag nästan gå riktigt! Idag har jag och Maja varit vid havet. Vi badade i det salta vattnet och solade en hel del, så hoppas jag får någon färg nu. Just nu sitter jag hemma hos Maja, hon springer runt och packar. Snart ska vi in och handla, sen hem till mig och sen in till sjön och grilla. Madde kommer också och inatt ska vi tälta vid mig typ. Hoppas ni får en bra kväll!

Joo föresten har jag fått svar från gymnasieintagningen nu och jag är inne på Teknik - Design, där jag ville gå! Yes yes yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0