Den tjugofemte juni

Jaha, hur ska jag börja detta inlägget? Min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, om man säger så. Det började bra iallafall, gick upp, tog det lugnt, åt lunch, jag och Madde drog och badade och träffade massa där. Det låter väl helt okej? Sedan åkte allt folk, jag och Madde var kvar, Maja kom, jag skulle åka hem och hämta en sak - krockade med moppen. Fy fan säger jag bara. Krockade med en annan moppe som körde på fel sida. Det var i en kurva där man inte såg något, så vi hann inte se varandra förrän det var försent. Så vi drar rakt in i varandra, jag flyger över och landar på min höft, aj, och han på den andra moppen åker åt sidan. Moppen är väl lite skadad, så kan räkna med att inte se den på ett tag, skit skit skit. Med mig är det hyfsat, landade ju på höften så den gör ont och så är mitt ena knä svullet så det känns en del. Mest av allt är jag förbannad! Är det verkligen sååå svårt att köra på rätt sida?! Visst, detta kommer inte sabba hela min sommar, men detta gjorde inte direkt min sommar bättre. Jag kommer inte kunna ta mig någonstans eftersom jag får lämna in moppen och jag har ganska ont och jag kan inte gå riktigt. Men trots att jag är så himla sur och arg får jag väl se det positivt, jag lever ju, det kunde gått riktigt illa. Vad kan jag mer säga om detta? Både jag och han jag krockade med lärde oss något iallafall:

Han lärde sig förhoppningsvis att köra på rätt sida och jag lärde mig att det finns idioter som inte tänker.

Kommentarer
Postat av: sara

ojoj :o tur du mår bra och inte skadade dig allvarligt! men gud va irriterad man blir på sånt folk. man undrar litegrann hur dom tänker t.ex. i sånna situationer.. :s hoppas han lärde sig en läxa!

ha en bra dag :*

2009-06-26 @ 08:25:57
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0