Den hemska sanningen

Igår efter skolan tog jag bussen in till Göteborg där jag träffade två kompisar jag inte sett på länge. Vi gick på stan, åt och sen blev det bio. Jag älskar att gå på bio, det är hur mysigt som helst. Det blir en sån go stämning när man sitter massa folk och tittar tillsammans. Filmen vi kollade på hette The ugly truth och huvudrollen hade Grey's Anatomy skådespelerskan Katerine Heigl. Jag tycker att filmen var jättemysig och verkligen värd att se.

Jag är i desperat behov av en vinterjacka och skor, så efter skolan bär det iväg för att hitta något som faller mis i smaken!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Den är verkligen bra :D

2009-10-15 @ 20:20:29
URL: http://feliciabeatricemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0