Flying around

Nu flänger jag runt igen. Precis som jag önskade i senaste inlägget, händer det grejer nu.

Igår var jag jag hemma hos Felicia och kollade på skräckfilm med henne och Icka. Vi tittade på "The Grudge", tio år efter alla andra, jag vet. Jag som är vääldigt lättskrämd skrek självklart åt vadsomhelst. Detta hade Icka och Felicia självklart skitroligt åt, men vet ni vad? Den bjuder jag på. Jag ÄR lättskrämd, nu har jag sagt det.

Jag och Icka åkte inte hem, utan stannade hos Felicia under natten. Runt klockan 11-12 vaknade Icka och hon, någon timma senare tyckte jag det va dags att stiga upp. De brukar bli så, hum. Här är planerna för den närmaste tiden:

- Stanna hos Felicia
- Träna med henne 6-8
- Direkt hem till Maja
- Duscha hos Maja
- Film med tjejorna
- Antagligen sova hos Maja
- Tandläkaren nästa morgon

Leva i kappsäck, eller va säger man?

På tisdag bär det av till Göteborg, där det blir beachvolleyboll och bio. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0