Älska, älska, älska

Herregud vad dansen va rolig, det är så himla underbart att vara igång igen! För er som inte vet dansar jag jazz/show i gång i veckan. Detta har jag gjort i ca 6 år och det är något jag verkligen älskar.
Länge har jag tänkt på att börja satsa lite mer på dansen, kanske dansa mer än bara en en gång i veckan och börja i Gbg. Håller på och kollar lite på streetkurser där. Hoppas, hoppas de funkar med tider och så.

Man kan ju alltid drömma iallafall.

Jo juste! Det är ju uppvisning i december och det är alltid lika spännande att höra vilken låt vi ska uppträda till. Detta året blev det Pussycat dolls soundtrack till filmen Slumdogmillionare.
Lyssna här


Kommentarer
Postat av: Emma (fridassss)

(YYYYYY) :) när ska du lägga upp bilder på ditt rum? :D:D:D

2009-09-07 @ 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0