Kass

Liseberg är underbart! Jag vill inte åka därifrån när vi skulle ge oss av i söndags kväll, jag hade helt enkelt för roligt. Jag, Madde och Maja kutade runt överallt och vi fick faktiskt åkt en hel del eftersom det inte var så mycket folk där. Det blev iallafall en mycket lyckad dag. Dock var det lite tråkigt att jag var lite förkyld, men efter en värktablett och massa vatten var jag redo.

Jag är fortfarande lite kass, men släpade mig iväg för att vara med de små barnen (som jag tränar i friidrott) när de tävlade. Sedan blev det raka vägen hem och vila. Nu ska jag sova och hålla tummarna för att jag är bättre imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Leia

God morgon!

Tänkte bara önska en trevlig fredag!

2009-09-18 @ 09:30:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0