Snart fredag

Jag är verkligen inte vaken än, även om jag gick upp för 2 timmar sedan. Just nu sitter jag, Madde och Elin i skolcafeterian och halvsover. Snart ska jag äta frukost och klockan 09.40 börjar svenskan.

Konstigt nog känns det som att det är fredag idag, vet inte varför, men så är det iallafall. Tråkigt nog är det bara torsdag och jag måste vänta en hel dag tills det blir fredag. När fredagen väl kommer kan jag inte heller använda den på bästa sätt, eftersom friidrotten lagt in ett tränarmöte 17-19 på en fredagkväll, tio poäng till det. På lördag blir det också friidrott, aktivitetsdag med de små barnen inne vid en sjö. Snälla ge mig bra väder då, så jag slipper stå där i regnet.


Kommentarer
Postat av: Felicia M

Åh suck jag hade förträngt att det var ledarmöte imorn ! Vilken tid är det på lörda ? :P tappat bort mitt papper, oväntat va ?! haha :) <3

2009-09-10 @ 18:16:03
URL: http://feliciabeatricemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0