This is right now

Jaa hörrni, nu har jag inte skrivit på år och dag! Vad har hänt i mitt liv då? Joo, inte så himla mycket faktiskt, jag har varit sjuk några dagar. (Nu tänker alla med basillskräck där ute: "Sjuk? Hon måste ha SVININFLUENSAN, sätt henne i karantän!" Till alla dessa vill jag säga, nej det var det inte. Gud vad jag är trött på HYSTERIN! Bara sådär på tal om ingenting.) Iallafall, joo jag har varit lite sjuk. Men nu är jag tillbaka i skolan igen och vardagen flyter på som vanligt. Idag är det ju fredag vilket betyder att humöret är på topp. I helgen blir det mys med tjejkompisarna, shopping och dansträning om jag är helt frisk. Det är vad som händer just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0