Jag har hajat till - 2010.

Det har precis gått upp för mig att det är 2010, grattis det tog ett tag? Vad jag menar är att det inte är förrän nu jag verkligen hajar till att det är ett NYTT år. På nyårsafton kratsade inte kvällen runt att det skulle bli ett nytt år, jag var för upptagen med alla underbara människor runt mig. På sätt och vis är det skönt med ett nytt år, eftersom man kan lämna lite saker bakom sig och ta nya tag. Jag skulle dock inte säga att jag vill glömma något som hända 2009. Men ett nytt år känns som en nystart.

Under 2009 har jag: Blivit singel (och sökande? eller hur går låten :] ), varit omringad av en massa underbara människor, gått på bio en massa, spelat volleyboll, dansat, tränat friidrott, tränat friidrottsgruppen, gått i nian och haft grymt roligt, varit i solvik och på lingatan med hela nian, oförglömligt är min kommentar till det. Sedan har jag ju också börjat gymnasiet och allt vad det innebär, herregud det innebär en massa. En ny vardag, nya lärare, ny klass, hitta sin plats. Jag skulle faktiskt vilja säga att det har gått hyfsat bra! Oftast är jag ganska bra på förändringar och att anpassa mig till nya situationer, så gymnasiet har gått som en dans, haha nästan iallafall.

2009 var ett händelserikt år, men jag skulle inte vilja säga att 2010 varit så spännande hittills. Jag har mest varit uppe hela natten, sovit länge och vart med mina tjejor. Har även mått lite dåligt eftersom jag inte tränat på länge. jag mår helt enkelt inte bra av att inte träna, endorfiner behöver jag. Därför ska jag "skaffa" lite sånna ikväll, jag och två kompisar drar opch gymmar, efterlängtat.

Ha en bra dag, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0